Dan 3. – riba ribi grize rep

Jedva! Sat se javio u 7:05 ali meni nije bilo pomoći do 7:45…
Ko prebijen sam se ustao iz kreveta i odvukao u kupaonu. Čak me i dijete preteklo pa sam morao čekati svoj red.
Povratak u rutinu, dakle voda s limunom i to 3 dcl. Nakon toga smoothie, sastojci:
Kruška
Kiwi
Kaki
2 Cijeđene naranče s pulpom
Dobio sam malo preko pola litre smoothiea, pa sam podijelio s Lindom pola pola 😉
Odlazak na posao i do 12 sati sam bio na banani, 3 mandarine, šaka badema.
Plac – petak – ribarnica – sreća – spas – napokon sit.
Kupio sam blitvu, oradu, batat, te voće (jabuka, kiwi, naranče, bademi, limun).

Ručak 1.
Raženi kruh i sirni namaz – 1 šnita.

Ručak 2.
Pečena orada (oko 0.4 kg)
pire od batata i blitve
matovilac salata

Danas sam recimo popodne imao puno više elana, i cycling sam dosta lagano odradio. Evidentno je da mi u protekla dva dana nije količinski bilo dovoljno hrane. Očito mi je želudac još uvijek prevelik za količinu hrane koju sam do sad unosio u organizam

Večera u 20:30 h
Pečene punjene lignje
krumpir
matovilac salata

Za ovaj slasni obrok je zaslužna moja supruga, hvala draga 🙂
Danas nema video priloga, već prilažem analizu inicijalnog testiranja. Ovo je moja polazišna točka. Bit će zanimljivo kad se budu mogle raditi prve usporedbe.
Obzirom na rezultate može se izvesti sljedeći zaključak. Težinu treba reducirati (85-87 kg), postotak masnog tkiva reducirati (ispod 20 % barem), a postotak mišićnog tkiva podignuti. Nadalje, potrebno je utjecati na mobilnost ramenog obruča, pogotvo lijevog ramena i na fleksibilnost u kukovima, s naglaskom na lijevu stranu te generalno jačanje trbušno leđne regije. Dobri su rezultati u testu aerobne izdržljivosti, te snage gornjeg dijela tijela.
Krvna slika pokazuje povišenost kolesterola u krvi (!!!!), pogotovo lošijeg (LDL) koji je povezan sa ishranom ili u nekim slučajevima sa stresom (ne i u mojem). Ostali parametri su u normalnim granicama.
CILJ – Ako izuzmem psihološki aspekt ovog izazova (pobijediti sebe), onda bi fiziološki ciljevi bili u smjeru redukcije potkožnog masnog tkiva (prije svega), te ukupne mase. Povečanje mobilnosti u ramenom obruču (slabiji rezultat lijevog ramena upučuje na pogrešan obrazac nastao nakon ozljede ramena – rukomet), te utjecaj na fleksibilnost donjih ekstremiteta (istezanje, miofascijalna masaža, propriocepcija, mobilnost).
PROGNOZIRANI REZULTATI:
Tjelesna masa – 85 kg
Postotak masnog tkiva – 18 %
Pokretljivost ramena – L<20   D<20
Fleksibilnost kukova – L=2     D=3Bit će ovo jako zanimljivo na kraju…

testiranje-vgetarijanstva

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Scroll to Top