Dan 5. – back to reality

Noć je bila duuuuuga i vesela… leglo se tek iza 03:00, a prvo buđenje je bilo oko 08:00, da bi se onda produžilo spavanje do skoro 10:00 sati.
Doručak, pa skoro za zaborav…
voda s limunom
jabuka
čokolino… 
Međuobrok banana i bademi
Ručak je bio bolji:
Juha od rajčice
Pohane tikvice i rizi bizi
Salata mješana matovilec i zelena
Međuobrok jabuka
Večera
svježi sir
jagode

Obzirom na stanje uma, čak i nije loše. Neprospavana noć se odrazila na manjak energije (ne mogu ni zamisliti kako bih se onda osjećao da sam još i pio alkohol…), a i dan je bio nikakav (kiša i tmurno) pa je volja bila na 0.

Uglavnom sam bio zaokupljen mislima na ono što me čeka idući tjedan, slaganje rasporeda treninga i obaveza, te planiranja bliže i dalje budućnosti. Također, zadao sam si za zadatak isprogramirati treninge za idući tjedan. Obzirom da mi je bio plan u prvih 5 dana napraviti adaptaciju na novu prehranu, te pripremiti tijelo za napore koji dolaze, sada je vrijeme da postaim nove ciljeve ovom projektu. Prije svega me zanima odgovor koje tijelo daje na trening. Kako se izostanak mesa i mesnih prerađevina odražava na energetski kapacitet.
Trening je stres za organizam. To je činjenica. Bez obzira o kakvom se naporu radi, reakcija tijela je obrana od stresa. Kroz pojačano lučenje hormona, i ubrzanje metabolizma, do nagomilavanja metaboličkog otpada u tijelu i regeneracije mišićnog tkiva i organizma u cijelosti.

Meso je glavni izvor proteina. To je činjenica. Proteini su potrebni za izgradnju i “popravak” mišićnh stanica. Ja sam vegetarijanac 😉 i to bar još 35 dana ili 5 tjedana.
Pitanje! Koliko se vegetarijanska prehrana odražava na različite modalitete treninga?

Zadatak! Svaki od sljedećih 5 tjedana će biti posvećen jednom modalitetu rada, u kojem ću provesti 5 dana u tjednu trenirajući prema tim principima, pokušavajući zadržati optimalnu razinu opterećenja, pokušavajući se pridržavati osnovnih regulativa programiranja i planiranja trenažnog ciklusa.
1. Tjedan – trening s vanjskim opterečenjem! Obzirom na modalitet, ciljevi mogu biti raznoliki, od razvoja maksimalne snage i eksplozivosti, pa do unaprijeđenja mišićne izdržljivosti. Prema mom uvjerenju, najzastupljenija je repetitivna snaga, a i obzirom na gore navedene ciljeve, mikrociklus bi u tom slučaju bio prekratak (uzimajući u obzir vrijeme oporavka, nivo opterečenja i dužinu trjajanja ciklusa). Stoga ću idući tjedan od ponedjeljka do petka, provesti u teretani, vježbajući s utezima.
Vikend je odvojen za oporavak i pripremu za sljedeći ciklus. Pokušat ću ispratiti subjektivnu procjenu učinkovitosti na treningu, nivo i brzinu oporavka te opći dojam i ocjenu stanja organizma.

Misao dana: …one day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching…

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Scroll to Top