Dan 6. – radno radno…

Kad se probudiš u 7:30 i izletiš iz kreveta, jednostavno znaš da će dan biti “našpanan”. Jako sam zadovoljan činjenicom da ujutro stignem sve lijepo pripremiti i namiriti svoje tijelo za cijelo prijepodne. Naravno krećem sa vodom i limunom, za što mi treba otprilike 48 sekundi da ocijedim limun i još nekih 54 sekunde da to i popijem. Inače popijem 3 dcl te mlake vode u dva puta. Ne znam zašto, ali to mi odgovara. Ne kažem da je ovako ili onako ispravno, ali eto, sitnica koja meni više paše. Današnji smoothie:
Jabuka
2 banane
Cijeđena naranča sa pulpom
jagode 😉 – znam da nije sezona još, ali nađoh neke talijanske u jednom dućančiću preko puta moje zgrade (frajer prodaje samo voće, povrće i začine), miriše cijela kuća od njih…

Inače za pripremu smoothiea mi treba otprilike nekih 10tak minuta, i još možda 10tak za konzumaciju i pospremanje suđa za sobom ;-))
Sve ovo pišem, da možete usporediti sa svojom jutarnjom rutinom. Reći ću još nešto, nikada dan nemojte počinjati ubrzano, na način da izletite iz kreveta, operete zube i izjurite iz stana… to je najgori mogući način za započeti dan… Naravno svima se može to ponekad dogoditi, ali probajte da to ne postane pravilo. Kako to izbjeći, i uspostaviti rutinu??? Snaga volje, ništa drugo… Ako ste ujutro premoreni, i snoozate sat 30 minuta, onda nešto opasno ne štima. Po meni su tri moguća uzročnika:
1. prehrana – zadnji obrok u danu nije dovoljno kvalitetan i kvantitetan. Nije dobro ići gladan spavati, a pogotovo prejeden.
2. San – od položaja u kojem spavate, pa do kvalitete madraca i jastuka. Nemojte biti škrti na sebi, nabavite si kvalitetan krevet za spavanje, san vam je temelj zdravog života.
3. Aktivnost – ili ste previše ili premalo fizički aktivni. Pod tim mislim i sexualno ;-)) Ok, šalu na stranu, ali fizička aktivnost u kasnim noćnim satima, svakako nije dobra, jer se tijelo i metabolizam lagano gase pred kraj dana, pa bi trebalo izbjegavati teške napore kasno navečer. Ali ono što još više šteti je nikakva aktivnost. Ne budite lijeni, barem otiđite u 30 minutnu šetnju oko kvarta. Pustite televiziju i internet, ionako previše rijetko nešto dobro nađete (osim ovog bloga ;-))

1.  Međuobrok oko 10 sati – dvije mandarine, banana, bademi
2. Međuobrok oko 12 sati – dva tvrdo kuhana jaja, 2 dvopeka, sirni namaz
1. Ručak oko 14 sati – svježa mješana salata na maslinovom ulju i proteinski kreker
3. Međuobrok oko 16:30 sati – svježi sir, cherry rajčice, domaći ajvar, dvopek

Trening sam odradio relativno lagano. Iako moram reći da sam danas bio dosta svjež, pa je možda i u tome kvaka.
Evo glavnog dijela:
Leđa – veslanje u pretkolnu sa olimpijskom šipkom 40 kg x 8 ponavljanja
Leđa – Lat pulldown 55 kg x 8 ponavljanja
Leđa – Jednoručno veslanje sa bučicom 20 kg x 8 ponavljanja
Biceps pregib olimpijska šipka x 8 ponavljnja
Dvoručni biceps pregib bučicama 12 kg x 8 ponavljnja
Leđa – Core – pullover sa pločom 20 kg x 8 ponavljnja
Odmor između vježbi 30 sek.
Odmor između krugova 3 min.
3 Kruga

Za večeru u 20 h sam popio proteine i pojeo palentu i jogurt.
Otišao sam još na nogomet od 21 h. ( toliko o kasnovečernjim aktivostima), osjećao sam se zaista dobro pa mi nije bilo teško, ali vidjet ćemo reakciju sutra ujutro 😉
Radi tehničkih razloga (čitaj prazna baterija na iphoneu) nisam bio u mogučnosti dokumentirati trening, pa ću to učiniti sutra.
Za sad, meso mi uopće ne fali… još samo 34 dana… 😉

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Scroll to Top