Primjena TRX Suspenzijskog trenažera

trx_functionaltrainingtools_edu_suspensiontrainer

Način na koji mi u TRX-u promatramo ljudsko tijelo i njegovo djelovanje u profesionalnom sportu ili svakodnevnim aktivnostima u potpunosti je sjedinjeno sa prirodnim zakonima i fizikom. Čovjek se giba i djeluje u trodimenzionalnom prostoru. Tri osovine, frontalna sagitalna i transverzalna su baza prilikom kreiranja funkcionalnog treninga, a sve u cilju unaprijeđenja izvedbe nekog specifičnog gibanja. Većina klasičnih vježbi na spravama se izvode u jednoj dimenziji (dominantno frontalna – biceps pregib, čučanj, ekstenzija), a mi niti smo stvoreni niti djelujemo u samo jednoj dimenziji, iako treba napomenuti kako se i te nazovimo jednostavnije ili izolirajuće vježbe, mogu izvoditi na suspenzijskom trenažeru.

OSNOVNE INFORMACIJE O TRX ST-u:

  • Suspenzijski trenažer razvijen od strane TRX-a, suspenzijski trening je raznoliki modalitet vježbanja koji simultano razvija snagu, balans, fleksibilnost i mobilnost uz konstatnu aktivaciju i stabilnost CORE-a.
  • Karakteristika mu je suspenzija jednog ekstremiteta (stopalo/šaka) dok je suprotni kraj tijela u kontaktu sa podlogom.
  • Tvorac TRX-a Randy Hetrick (NAVY SEAL) trebao je spravu koju može koristiti na smanjenoj površini kako bi mogao održavati svoju kondiciju.
    • U početku TRX su koristili vojnici, sada ga koristi veliki broj vrhunskih sportaša, te se nalazi u gotovo svakom fitnes centru u kojma ga sve više koriste i rekreativci.
    • TRX postaje glavni alat u svim poznatijim sportovima koji dolaze iz SAD-a, pa su tako NFL, NHL, NBA, MLB samo neki sportski savezi u kojima ga vrhunski sportaši koriste svakodnevno.
    • TRX ST koristi tjelesnu masu kao opterećenje te pomoću stabilnosti omogućuje progresivnost izvođenja vježbi.
    • Vježbe na TRX-u baziraju se na imitaciji pojedinih pokreta iz različitih sportova, a ne na suhoparnom vježbanju mišića.

    TRX je praktična i prenosiva sprava na kojoj možete izvoditi niz vježbi za jačanje cijelog tijela i koristiti gdje god poželite: U parku, na sportskim igralištima, u fintes centrima, u vlastitom domu, te čak i u hotelskoj sobi

  • Na TRX-u sami dozirate opterećenje pomicanjem tijela od ili prema hvatištu, odnosno usidrenju, sprave.
  • TRX – jedna sprava, stotine različitih vježbi za vrhunske rezultate samo pod opterećenjem vlastitog tijelaBENEFITI KORIŠTENJA TRX ST-a
    1. All levels – ljudi različitih psiho-fizičkih stanja
    2. All places – bilo gdje (vani, u teretani, doma, etc)
    3. All goals – specifična priprema, gubitak potkožnog masnog tkiva, rehabilitacija, rekreacija, poboljšanje načina života
    4. All core all the time – aktivacija trbušno-leđne muskulature čitavo vrijeme

    Stand up to train – ustani i treniraj! (koji sport ili svakodnevna aktivnost se odvija sjedeći)

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Scroll to Top