Povrat proizvoda i reklamacije

Imate pravo predomisliti se i u roku od 14 (četrnaest dana) vratiti prozivod, i to ukoliko su ispunjeni sljedeći uvjeti:

Uvjeti za povrat:

  1. Originalni račun – potrebno je posjedovati originalni račun

  2. Originalno pakiranje i ambalaža – ne smiju biti oštećeni, odnosno prilikom slanja povrata nikako ne smijete lijepiti kutiju/pakiranje artikla direktno jer u tom slučaju nećemo biti u mogućnosti uvažiti povrat ili zamjenu

  3. Elektronički uređaji (Trigger Point masažni pištolj)- ne smiju biti korišteni, moraju imati neoštećenu kutiju, sadržavati sve što je s uređajem stiglo te imati sve pripadajuće deklaracije.

Reklamacije (zbog neispravnog ili oštećenog artikla) odobravamo unutar jamstvenog roka u slučaju neispravnog artikla tj. ako artikl nije moguće koristiti za njegovu namjenu.

Povrat, zamjenu ili reklamaciju ne možemo odobriti u slučaju ako je artikl vidljivo korišten, otvoren ili opran (masažne loptice), vidljivo oštećen, a da se ne radi o tvorničkoj greški već je ista nastala uslijed nepažnje kupca ili zbog dugotrajnog nošenja ili krivog načina održavanja.

Postupak povrata proizvoda: 

  1. Molimo Vas da svaki povrat, zamjenu ili reklamaciju najavite putem e-mail adrese: edin@nemapredaje.hr i pošaljete nam presliku originalnog računa. Kod reklamacija obavezno pošaljite pripadajuće fotografije artikla kojeg reklamirate s vidljivim problemom

  2.  U slučaju zamjene ili povrata  šaljete nam račun i proizvod o vlastitom trošku na adresu našeg skladišta koja se nalazi u nastavku:
    Nema predaje d.o.o.
    Čalogovićeva 17, 
    10 000 Zagreb
  3. Povrat uplaćenih sredstava  – Povrat sredstava provodi se nakon što se potvrdi ispravno stanje vraćenog artikla, a sredstva se vraćaju na račun kupca ovisno o načinu plaćanja prilikom narudžbe.


Scroll to Top