Povrat proizvoda i reklamacije
Imate pravo predomisliti se i u roku od 14 (četrnaest dana) vratiti prozivod, i to ukoliko su ispunjeni sljedeći uvjeti:
Uvjeti za povrat:
Originalni račun – potrebno je posjedovati originalni račun
Originalno pakiranje i ambalaža – ne smiju biti oštećeni, odnosno prilikom slanja povrata nikako ne smijete lijepiti kutiju/pakiranje artikla direktno jer u tom slučaju nećemo biti u mogućnosti uvažiti povrat ili zamjenu
- Elektronički uređaji (Trigger Point masažni pištolj)- ne smiju biti korišteni, moraju imati neoštećenu kutiju, sadržavati sve što je s uređajem stiglo te imati sve pripadajuće deklaracije.
Reklamacije (zbog neispravnog ili oštećenog artikla) odobravamo unutar jamstvenog roka u slučaju neispravnog artikla tj. ako artikl nije moguće koristiti za njegovu namjenu.
Povrat, zamjenu ili reklamaciju ne možemo odobriti u slučaju ako je artikl vidljivo korišten, otvoren ili opran (masažne loptice), vidljivo oštećen, a da se ne radi o tvorničkoj greški već je ista nastala uslijed nepažnje kupca ili zbog dugotrajnog nošenja ili krivog načina održavanja.
Postupak povrata proizvoda:
-
Molimo Vas da svaki povrat, zamjenu ili reklamaciju najavite putem e-mail adrese: edin@nemapredaje.hr i pošaljete nam presliku originalnog računa. Kod reklamacija obavezno pošaljite pripadajuće fotografije artikla kojeg reklamirate s vidljivim problemom
- U slučaju zamjene ili povrata šaljete nam račun i proizvod o vlastitom trošku na adresu našeg skladišta koja se nalazi u nastavku:
Nema predaje d.o.o.
Čalogovićeva 17,
10 000 Zagreb - Povrat uplaćenih sredstava – Povrat sredstava provodi se nakon što se potvrdi ispravno stanje vraćenog artikla, a sredstva se vraćaju na račun kupca ovisno o načinu plaćanja prilikom narudžbe.